Nieuws

Rebranding van VMRE en de zusterbedrijven

We hebben de afgelopen maanden niet stilgezeten en waren volop bezig met de rebranding van VMRE en de verschillende zusterbedrijven. We hebben het even geheim moeten houden, maar we zijn zo opgelucht en trots dat we het eindelijk aan jullie mogen bekendmaken.

Partner in crime

Het reclamebureau Hannibal uit Roeselare is onze partner in crime. Omdat een rebranding om een doordachte aanpak vraagt, hebben we beroep gedaan op een specialist. Na een aantal sessies zijn we tot dit
resultaat gekomen.

Waarom was de rebranding nodig?

Een sterk merk is één van de vele belangrijke factoren tot succes. En soms is het ook nodig om een sterk merk een update te geven of te moderniseren. Ook de overnames van de afgelopen jaren waren een reden voor de rebranding. Allemaal samen als groep achter VMRE!

Wat is het verhaal achter de logo's

De sector van vastgoed en (mede-)eigendommen is er immers één die voortdurend evolueert. Onze service moeten we altijd tegen dit licht houden en zien of we een antwoord hebben op de complexe vragen die de maatschappij ons stelt. De cirkel is voor VMRE dus nooit helemaal rond. We willen de toon binnen de sector zetten en voortdurend in beweging blijven.

Het logo staat ook voor onze GEAR-waarden:

Group= Onze cirkel verenigt mensen en staat ook symbool voor wederkerigheid.
Efficiency= De curven van het logo en de gradiënt toont het dynamisme van de groep en het “altijd in beweging zijn”.
Ambition= Met de opening die we creëren, refereren we naar een doelwit, een bull’s eye. Het zegt iets over onze ambitie en hoe we recht op doel willen gaan.
Respect= Ons lettertype is strak en eigentijds, maar oogt tegelijk sympathiek, menselijk en betrouwbaar. Daar zorgen de afgeronde hoeken voor.

De gradiënt in het logo toont dat we een groep zijn, dat we een breed spectrum van diensten bestrijken.

We zijn alvast benieuwd naar jullie reacties!